RSS

rozrusznik słabo kręci

Nie możesz się ukryć


Temat: Co dziś zrobiłem w swoim VW
ja wymieniłem filtr paliwa i automat rozrusznika...polecam wymiane automatu każdemu komu słabo kręci rozrusznik !! Pierszy raz większą sprawe zrobiłem sam :) heheh
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=61344



Temat: blokada kopnika otis 2t
Dawid_10, jak rozrusznik słabo kręci, to słabe aku. A co do reszty to odkręć pokrywę przekładni i nasmaruj zęby półksiężyca, i cały ten mechanizm. Czyli to co jak naciśniesz kopkę, to się wysuwa. Rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi;] Nic skomplikowanego;)
Źródło: zipp-forum.pl/viewtopic.php?t=1726


Temat: Renault Safrane: ciężko wchodzi na obroty
to do....... p...... uszy. naładował sie akumulator to podłączyłem ale cos rozrusznik słabo kręcił myslałem co to moze byc i zakreciłem jeszcze raz i poszedł dym gdzies z bloku silnika zapchniało jakims plastikiem k...... jak nie jedno to zaraz drugie ...załamka Info od moderatora Proszę używać słów cenzuralnych.
Źródło: francuskie.pl/forum/viewtopic.php?t=6605


Temat: o ja .... ale zimno
...wody ani nic ( zawsze poziom byl OKa) nie mozliwe zeby byl niedoladowany jak jezdze bardzo czesto po 100km dziennie w piatek po pierwszej fali zimna raniutko odpalil za dotknieciem... tego dnia przejechalem jakies 120km (glownie na trasie predkosc ok 120km/h)... i autko na mrozie stalo tak ponad 4 doby... z akumulatorem w w dwie poprzednie zimy NIGDY nie bylo problemu, alternator tez laduje b. dobrze bo po odmrozeniu i 15 minutach ladowania prostownikiem zapalil (troche slabo krecil rozrusznik) ale po nagrzaniu auta wszystko bylo OKa...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=11628


Temat: Reno Laguna Problemy z odpalaniem
Czy jest słaby?!To powinieneś wiedzieć ty ,jeśli rozrusznik słabo kręci to może być wina aku lub samego rozrusznika,to wszystko musi być sprawne jeśli chcesz by autko odpalało bezproblemowo (tyczy się to zwłaszcza właścicieli Diesli)Akumulator nawet nędznej kondycji nabiera energii gdy postoi nieładowany,potem ty tę energię wyczerpujesz i masz problem.
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=24676


Temat: [OGÓLNY] Problem przy odpalaniu... jakby za mało prądu... ??
Witam!! Postanowilem przykleic się do tego posta:) Problem jest taki!! W mojej corsie 1.5 td isuzu słabo kreci rozrusznik. Dzieje sie to juz od dłuższego czasu, jednak problem zaczal się nasilac. Czasem jest tak ze kreci ok!! Zapala na przyslowiowy dotyk. Jednak najbardziej niepokoja mnie sytuacje kiedy probuje odpalic auto a rozrusznik ledwo co kreci. Sa to takie objawy jakby slaby byl akumulator. Jednak nie jest to win a akumulatora. Jest sztuka nówka. Zreszta na starym tez sie tak dzialo. Nie wiem co jest tego przyczyną. Mialem ostatni robiony...
Źródło: forum.corsaclub.pl/viewtopic.php?t=1974


Temat: FELICIA SPALINY W OLEJU!!
Juz wszystko zrobione. Zamowilem komplet naprawczy (tloki pierscienie itp) i wszystko chodzi ja talala Tuleje cylindrow byly porysowane (nieduzo ale zawsze ;p) oraz pierscienie skasowane. Teraz z kolei po przejechaniu ok 50 km zgasl mi silnik. Pojawil sie problem natury takiej, ze podczas proby rozrusznik slabo krecil. Za drugim razem odpaliło ale chodzilo niestabilnie i miala niskie obroty (paliła sie kontrolka oleju i ładowania ;( ) Czy to normalne czy moze panewki zbyt mocno dokrecilem
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=23293


Temat: 2.4 tdi 2003r kiepska reakcja na pedal gazu
  No to ładowanie jest idealne... Jeśli to coś z elektryką, to tak na czuja brak jest gdzieś dobrej masy na połączeniu alternator-akumulator lub akumulator-zespól sterowania silnikiem (ECU+tablica zegarów). Bardzo często zdarza się, że przy za małym napięciu podczas odpalania układ wariuje... U mnie też tak jest - kiedy albo słabo kręci rozrusznik (słabo bo uszkodzony) albo akumulator już starszawy, to silnik odpala na bardzo wolnych obrotach i nie reaguje na pedał gazu... Ale może być tak, że silnik ciężko pali z innych przyczyn (np brak paliwa, zapowietrzenie), a późniejsze wariacje układu sterowania są wtórne - spowodowane długim kręceniem i spadkami napięcia zasilającego. Bardzo możliwe, że po natychmiastowym odpaleniu wszystko będzie ok....
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=96431


Temat: VECTRA B 2.0 Di słabo kręci rozrusznik i nie zapala
VECTRA B 2.0 Di słabo kręci rozrusznik i nie zapala   Posiadam Vectra B z 97' 2.0 Di której nie moge odpalić. Rozrusznik bardzo słabo kręci, jakby nie miał siły. Akumulator wymieniłem na nowy. Może ktoś poradzi jaka moze być tego przyczyna.
Źródło: forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=33908


Temat: Fabia nie odpala! :(
skoro rozrusznik słabo kręci i kontrolki szaleją podczas próby odpalenia to na 100% akumulator . A jak stare jest twoje aku
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=2771


Temat: Dawka rozruchowa (startowa) paliwa
...pompa wtryskowa faktycznie zaczyna powolutku kończyć swój żywot. Po pierwsze nie pisałem o podstawowych rzeczach, gdyż to jest oczywiste że na początku je sprawdziłem. Akumulator i rozrusznik poszły do sprawdzenia jako pierwsze - skończyło się wymianą akumulatora na nowy, po czym rozrusznik kręcił jak szalony - jednak problemu to nie rozwiązywało - tak więc trzeba było dalej "kombinować". Poza tym gdyby rozrusznik słabo kręcił na 99% byłby problem przy odpalaniu na zimnym silniku, a takich nigdy nie było u mnie. Po drugie jeżeli nie zauważyłeś to podany przeze mnie sposób na zmianę dawki startowej paliwa to właśnie ingerencja w soft silnika, a dokładniej w jego część odpowiadającą za tą czynność. DAMiANO_Ibi - nie jestem do końca pewien, ale prawdopodobnie jest to temperatura, przy której właśnie komputer zaaplikuje właśnie...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23875


Temat: pare pytań kompletnego laika ;) zajrzyjcie tu plis
...mam podana marke motocykla "Yamaha" a model "4bra" i dlaczego to nie jest "xj600n"? i co wogole oznacza "4bra"? 4. numer vin jest 9cio cyfrowy, dlaczego nie 17 jak w aucie? 5. mam problem z odpalaniem. np, jak jade po miescie ok. 20min i pojde do sklepu to gasze motocykl i po chwili przychodze to odpale jakos ale jesli sytuacja sie powtorzy ze pojade kilka km i znowu go zgasze to pozniej za kazdym razem ciezko go dopalic bo słabo kreći rozrusznik ale jak go zapcham na 2 biegu to odrazu zapali i jest ok. poprostu po kilku odpaleniach juz niechce odpalic bo akumulator sie rozladowuje, ale jak np pojezdze nim troche bez przerwy i zostawie na noc to na nastepny dzien odpali bez problemu, czy moj akumulator jest juz do wyrzucenia czy to moze cos z motocyklem? alternator etc. druga sprawa to jest taka ze jak silnik pracuje na wolnych obrotach i przygazuje to swiatlo zaczyna mocniej...
Źródło: yamahaxj.pl/forum/viewtopic.php?t=4801


Temat: [1.9D] Akumulator a żarzenie
Nurtują mnie dwa pytania: 1. Czy jeśli akumulator jest słaby ( rozrusznik słabo kręci), żarzenie może nie zaskoczyć? 2. Czy jeśli świece są słabe albo któraś jest spalona, żarzenie może nie zaskoczyć? Pod pojęciem "zaskoczy" rozumiem zaświecenie się kontrolki na desce.
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=26389


Temat: Niechce palic
A może cos więcej napiszesz? Jakie objawy? 1) Słabo kręci rozrusznik? 2) Kręci dobrze - nie podaje paliwa? 3) Kręci dobrze - podaje paliwo - zalewa świece? 4) ... ... ...
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=8123


Temat: Problem
Jesli bylby tak ciasno spasowany to raczej nie daloby sie odpalic goracego silnika gdyz stawialby za duzy opor. Ja tak mialem w moim poprzednim Scorpio 2.0. Wymienilem pierscienie i zanim sie ulozyly troszke sie grzal i slabo krecil rozrusznik jak byl goracy. Ale u Ciebie to chyba nie to skoro mowisz ze zgasisz i odpalasz bez problemu
Źródło: ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=664


Temat: ROZRUSZNIK NIE KRECI JAK CIEPLY
...w trakcie pracy a raczej odwrotnie - ścierają się i robią się cieńsze - jedynie brud się dostajedo nich i przez to mogą być grubsze w środku. Z doświadczenia wiem , że jak rozrusznik cienko kręci to tuleje mają zbyt wyrobione otwory - jest zbyt duży luz i wirnik " staje w poprzek" przez co słabo kręci. Druga przyczyna często występująca to zbyt wyrobione szczotki - jak są zbyt krótkie to źle dotykają do komutatota i iskrzą - wtedy też rozrusznik słabo kręci a szczotka a raczej linka od szczotki dotyka do obudowy prowadzenia szczotki i dodatkowo rozrusznik traci moc. Nie wiem jakiej długości miałeś szczotki ale nowe mają ponad 1,5 cm.Trzeba było przy okazji je wymienić jak miałeś wszystko rozbebeszone.
Źródło: siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2213


Temat: Escotr '90 1.6 EFI-zgubił wolne obroty
Escotr '90 1.6 EFI-zgubił wolne obroty   Witam wszystkich Od kilku dni jestem posiadaczem Escorta z 90 roku (chyba sierpień)-1.6 EFI. Słabo kręcił rozrusznik, więc przeczyściłem klemy-odłączyłem akumulator. Po podłączeniu akumulatora i próbie rozruchu, silnik odpala na 1-2 sekund i gaśnie. Jak dodam gazu pracuje normalnie. Wygląda na to, że z godziny na godzinę zgubił obroty biegu jałowego. Przed odłączeniem akumulatora chodził normalnie. Nie wiem co jest grane. Proszę o jakieś wskazówki. Swoją drogą nie wiem nawet jakie parametry ma mój...
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=321


Temat: System skandynawski=odpalanie na swiatłach - cieżko odpala
...ze super sprawa, tylko denerwuje mnie to ze czasem jak chcesz otworzyc auto wlaczaja ci sie, ale kij im tam, nie przepala sie jak zarowki zwykle. Co do twojego odpalania, Tourany maja wade fabryczna w sterowniku. Moj Jak kupiłem tez palil OK, po wymianie pasków jak by przestal. Udaj sie do Diagtronika, wgraja ci nowa mape do kompa (nie chipa) ta mapa ma przerobione dawki rozruchowe. Tora mowil ze naprawiaja tego dziesiatkami. Mi pomoglo, jak reka odia, a tak wygladalo jak by rozrusznik slabo krecil, nawet na cieplym ze 2 razy musial obrucic, a na zimnym jak by sie musial rozbiegnac.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38391


Temat: Dziwny dźwięk pracy silnika - coś jakby gwizdało
hmm no coś może i być z tym alternatorem, bo ogólnie mam problemy chyba z ładowaniem aku, bo słabo kręci rozrusznik i się aku rozładowuje. A jeśli to łożyska alternatora to co wtedy trzeba zrobić? łatwo takie łożyska wymienić? - może być zamiennik czy tylko oryginał? w alternatorze są 2 łożyska? bo w sklepie internetowym widze że jest małe i duże http://www.skodaczesci.pl...h_szukaj=szukaj PS: wie ktoś może gdzie w Bydzi tanio i dobrze robią rozrząd?
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=30099


Temat: rozrusznik
Mam jedną dużą podkładkę za tym dużym kołem. Dlaczego ta zębatka kręci się w "jajko" ? Mechanik mówił, że może tak być, że podczas obrotu powstaje opór na tej zębatce i rozrusznik słabo kręci. Nowe łożysko nic nie da ?
Źródło: forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14516


Temat: Kilka problemów z E34 520i
problem pierwszy jesli nie gasnie to chyba nie wielki problem a ze spadaja obroty to raczej dobrze.. drugi problem jaki plyn czuc? jesli chlodzenia to przy wlaczonym ogrzewaniu moze oznaczac ze cos jest nie tak z nagrzewnica (dziurawa) trzeci problemy z odpaleniem rano... ciezko jest cos napisac... co sie dzieje? slabo kreci rozrusznik? paliwo nie dochodzi (moze filtr paliwa bo zle paliwo to raczej nie problem w anglii) albo z cewkami nie tak lub po prostu akumulator slaby... wiecej informacji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=13428


Temat: rozrusznik
witam. moj problem polega na tym ze rozrusznik slabo kreci. wogole nie moze odpalic skuta. czym moze to byc spowodowane ?? dodam ze rozrusznik jest OK. akumulator tez raczej dobry i naladowany.
Źródło: forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14516


Temat: Renault Megane 1,4 96' - nie odpala na ciepłym silniku
Może rozrusznik słabo kręci - (za wolne obroty) Może to być wina rozrusznika jak i akumulatora. Doraźnie spróbuj zmiejszyć np przerwy na świecach. Winnym może być też czujnik tlenu który podaje błędne dane i zubaża mieszankę zbyt wczesnie lub po zagrzaniu nie podaje dobrych napięć i zakłamuje odczyty. Na niego bym w tym przypadku stawiał najbardziej. Może to być winny też sam wtryskiwacz -jeżeli dobrze kojarzę to jest to monowtrysk?
Źródło: francuskie.pl/forum/viewtopic.php?t=5305


Temat: ile pali diesel?
wymieniłem AKUMULATOR Obawaim się, że jest to conajmniej pdwójna prada. Po pierwsze musi być wystarczający prąd, żeby pierwsze kręcenie było dynamiczne. VM to silnik diesla, ale sprężanie ma mniejsze niż nie doładowany diesel, więc jak odrazu rozrusznik słabo kręci ... to może sobie kręcić. Druga sprawa, to pomomo że mój VM nie ma sterowania kompterowego, to posiada osprzęt elektryczny sterujący. Zbyt niskie napięcie przekłąmuje odczyty i pompa wtryskowa niewałaściwie zapodaje paliwo. A przekonałem sie jak mi bateria padła, poszło bydle na pych ... odpaliło ale ładowanie się świeiło i chodziło coraz gorzej, prawie z ramy chciał wyskoczyć. Po ponad minucie zaczynał...
Źródło: ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=771


Temat: Regeneracja rozrusznika
Panowie, ale jeśli słabo kręci (tak stwierdził fachman) to trzeba by się przyjrzeć stykom w instalacji elektrycznej rozrusznika, a nie rozbierać go odrazu. Piszę na podstawie własnego doświadczenia. Rozrusznik słabo kręcił, powoli i mułowato się rozkręcał, przez co zapalanie rzeczywiście dlugo trwało (jak na benzyniaka). Wymieniłem kable zasilania i masy rozrusznika na nowe wraz ze złączkami. Złączki polutowałem dla świętego spokoju i na zapas Efekt taki, że przy uruchamianiu silnika rozrusznik kręci z kopyta jakby chciał wyskoczyć Rozrusznik rozebrałem później z innego powodu. Mianowicie zapiekł się automat i nie...
Źródło: siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5116


Temat: Nasze Alfy kontra zima
U mnie to troche dłuższa histroria jest. Odkąd pamiętam moja Alfa miała straszliwe problemy z odpalaniem zimą (1.9 TD). Rozrusznik słabo kręcił, dym szedł z rury jak jasna cholera. Tragedia. Często przy -10 odpalała za 5 a nawet 7 razem i to z wielkimi oporami. Najpierw padł akumulator, choć stary nie był (~1 rok). Rok później rozrusznik zakończył żywot, choć tego można się było spodziewać znacznie wcześniej niż tylko rok wcześniej :D To było słychać i nie zawsze działał. W tym roku gdy jest nowy akumulator i rozrusznik po regeneracji...
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=22535


Temat: Witam wszystkich
Witam wszystkich   Od niedawna mam problem z porannym uruchomieniem auta, słabo kręci rozrusznik , na rozgrzanym silniku problem znika . Akumulator parametry trzyma . Znalazłem mechanika który naprawi mi rozrusznik , ale muszę go wymontowac. I tu prosiłbym kolegów o radę jak się za to zabrac . Za podpowiedzi dziękuję pięknie .
Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=30376


Temat: Sprawdzanie świec żarowych
...lezy w akumulatorze bądź rozruszniku.. wczoraj 9,5 godz. ladowalem akumulator, jakas godzine temu zalozylem, sprawdzilem napiecie bylo 12,XX V podlaczylem miernik tak zeby bylo widac napiecie podczas rozruchu silnika no i wyszlo 10,5 - 10,8 V zdaje sie ze to malo, prawda ? podczas krecenia kontrolki przygasają, rozrusznik kreci slabiutko, co jest do wymiany ? akumulator ? czy problem lezy w rozruszniku ? bo teraz nie chodzi o to zeby palil ale chodzi o to ze slabo kreci rozrusznik nawet na naladowanym akumulatorze (o ile jest sprawny) pozdrawiam
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=88018


Temat: Opinie na temat rozruchu silnika 1.8TDDi 90KM
na pewno nie jest to normalne... moze masz slaby akumulator i za slabo kreci rozrusznikiem/grzeje swiece?
Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=27723


Temat: Pompa Wtryskowa
co by tematu nie zaczynać to zapytam - czy pompa wtryskowa w 1.8TD jest sterowana tylko elektronicznie czy jest też zalezna od obrotów. chodzi mi o to że słabo kręci rozrusznik (prawdopodobnie do wymiany lub remontu) i mam wrażenie że pompa podaje za mało paliwa bo jak już zapali (a żadko się to ostatnoi zdaża ) to nie widać czarnego dymu czyli ropy za mało nie? po długim odpalaniu powinno się tam nazbierać troche ropy i jak już zapali to powinno ją spalać i dym czarny iść albo ja już no comprende może za mała dawka rozruchowa? można to samemu jakoś ustawić czy do pompiarza jechać? dodam...
Źródło: siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4839


Temat: Uciekający prąd Pomocy!
ja tez tak mialem po kupnie czasami nie chcial wogole zapalic , rozrusznik slabo krecil Czasami samo mu przechodzilo Ja wymienilem kleme i jak reka odjal
Źródło: 306team.pl/forum/viewtopic.php?t=1588


Temat: Witam nowy posiadacz sx-a
Autko kupione , oglądane z każdej strony i wygląda ,że wszystko jest ok , zawiecha 0 luzów , most silnik bez wycieków , oponki tył prawie nówki klima ,absy ,elektryka działają - Nie działa elektryczna antena i coś rozrusznik słabo kręci więc do zglądnięcia - Autko 4 raz było na allegro koleś twierdzi że nikt z poprzednich co ją wygrali nie był oglądać jej , a miał już jakies inne fury do sciągnięcia więc potrzebował kasy , I najciekawsze co mnie sprawiło w osłupienie ! silnik- ma stożek k&n i cały wydech 3 calowy , z tumolami robione w niemczcech za kupe kasy mam fakture - dzis w 4 osoby śmigalismy nim troche i jestem w szoku do licznikowej 100...
Źródło: forum.turbokillers.com/viewtopic.php?t=8151


Temat: Ostra zima... powtórka rozrusznika
wykrec rozrusznik z auta przyloz do plusa akumulatora 1 koniec metalowego narzedzia, np szczypiec , drugi koniec szczypiec do bolca gdzie idzie zasilanie akumulatora , pozniej jakis elemet kladziesz na - akumulatora i patrzysz czy ryzrusznik kreci od akumulatora. Mi w aucie tydzien temu tez slabo krecil rozrusznik , wymienilem tulejki , szczotkotrzymacz i szczotki oraz wyczyscilem wszystko w srodku i nasmarowalem. teraz bardzo ladnie , szybko i ciszej kreci.
Źródło: unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=1236


Temat: Escort 1.8 D rozrusznik słabo kręci..
Escort 1.8 D rozrusznik słabo kręci..   Witam! Mam forda escorta MkVI 1.8D i dzisiaj samochód mi nie zapalił... Ogólnie to raz na tydzień, dwa zdarza mi się ze nie zapala, zazwyczaj po pracy:) Kręci wolno i po 10 sek aku pada. W zimę nie ruszył nawet wałem a teraz czasami pali od razu po sek nawet nie usłyszę rozrusznika już silnik pracuje, a co jakiś czas robi "łoooł łoł łoooooł" 10 sek :< i lipa. Na...
Źródło: fordforum.pl/showthread.php?t=99705


Temat: rozrusznik sie zawiesza ?
witam od pewnego czasu mam taki klopot rozrusznik slabo krecil az wkoncu przestal wcale lapac po przekreceniu cisza po przeczytaniu paru rad na ten temat domowymi spodobami postukalem w rozrusznik i ozyl ;] jednak nie na dlugo moze wiecie co moze byc przyczyna ? glownie interesuje mnie kosz takiej naprawy gdzie w gdansku by sie tego podjeli pozdrawiam
Źródło: forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=4812


Temat: odpalanie
Halicki kolego miałem ten sam problem też przy odpalaniu kable się grzały a rozrusznik słabo kręcił i dym leciał z kabli i po zmianie aku i rozrusznika wszysto ucichło.
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=29413


Temat: [Favorit] reulator napięcia, migające światła
Witam. Czas rozwiązać problem dotyczący mojej FAVO Objawy: Silnik włączony, a postoju, lub czerwonym świetle, światła drogowe migają, tak samo zegarek w podsufitce Wskazówka prędkościomierza drga w (amplituda drgań ~5mm) uspokaja sie dopiero w granicach 100km/h Śłaba iskra na świecach Po dłuższym postoju 2 dni rozrusznik słabo kręci Podejrzewam regulator napięcia, jaki kupic 55A, tani zamiennik 12zł? http://allegro.pl/regulat...1213784469.html Co to jest przewzbudzenia alternatora?
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=36871


Temat: SWAP - elektryka -temat ogólny [Zico Simpli 2T Minarelli LC]
karolas123, chyba nie musimy się już męczyć bo zrobiliśmy z tym takim Sebastianem co mi pomaga tulejkę. I magneto od Zico wkońcu siedzi. Jedyne co mnie martwi to to,że rozrusznik słabo kręci. Nie ma siły Niby coś tam kręci ale za wolno. Podpiąłem wiertarkę, nasadka, na wał i zakręciłem... Silnik odezwał się :hura: Więc jest dobrze. Tylko ten rozrusznik kurka Wsadziłem nowe szczotki i nadal słabo kręci. Jak się rozrusznik wyjmie z obudowy to ładnie zakręca a jak pod obciążeniem w silniku siedzi to ciężko... Chyba bez nowego rozrusznika się nie obędzie
Źródło: zipp-forum.pl/viewtopic.php?t=3471


Temat: Problem z alarmem S40 96
wystarczy ze na jakims styku bedziesz mial nie tak skonektowane kableki i sa spadki napiecia i automatycznie alarm to wykrywa i sie zalacza, efekt podobny do zle przymocowanej klemy do aku - rozrusznik slabo kreci zaczyna strzelac itp...
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=170


Temat: Szybkie pytanie - jak odpowietrzyć 2.0 tddi?
Wczoraj zalałem filtr paliwem, ale juz rozrusznik słabo kręcił i może nie bylo wystarczająco dużego ciśnienia wtryskiwanego paliwa jak i ciśnienia w cylindrach (tak mi się wydaje) a na dluższe kręcenie bylo mało prądu. Dzisiaj podejde z naładowanym aku i zobaczymy. [ Dodano: 2007-05-02, 16:11 ] No i juz odpalił. Włożyłem akumulator, odkręciłem korek wlewu paliwa ( na wszelki wypadek) i kęciłem. Po 3sek zaczął łapać i złapał. Dałem mu troche pochodzić, Lekka...
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=24383